محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان و بابا

شروع ماه سوم

1390/12/25 17:16
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی خوشگلم niniweblog.com

نازنینم امروز وارد سه ماهگی شدی خیلی دوست دارم هر چی زودتر این روزها بگذره تا بتونم حست کنم niniweblog.com

خدا رو شکر توی چند روز اخیر حالم خیلی بهتر شده و دیگه مثل قبل تهوع و دل درد ندارم در کل زیاد مامانو اذیت نکردی فقط چند روز حالم خوب نبود که اونم برطرف شد.

توی این هفته  نی نی نازم 2/5 سانتی متره و اندازه یه حبه انگوره و اعضای بدنش داره مشخص تر میشه تمام مفاصل اصلی هم در حال فعالیت هستن و نی نی من میتونه اعضای بدنشو تکون بده الهی مامان قربونت بشه niniweblog.com

فردا قراره برم بیمارستان چمران تا هم پرونده تشکیل بدم و هم یه سری آزمایشاتی که دکتر نوشته بود رو انجام بدم تا از سلامت کامل خودم و شما مطمئن بشم. اگه خدا بخواد میخوام تو بیمارستان چمران شما رو به دنیا بیارم چون هم نزدیک خونه مونه و هم بیمارستان خوبیه.

عزیز دلم خیلی دوستت دارم و از خدا میخوام که مواظب کوچولوی نازنین من باشه niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساحل
14 بهمن 90 21:08
خدا رو شکر دوست خوبم که بهتر شدی و الان خوبی ان شالله نی نی عزیزمون هم صحیح و سالم باشه و امیدوارم ماههای بارداری رو به صحت و سلامت طی کنی و نی نی خوشکل و سالم به دنیا بیاری


____________________________________________________
مرسی عزیزم ایشاالا هر چی زودتر خبر مامان شدنتو بشنوم
مامان الی
16 بهمن 90 10:24
سلام عزیزم
این روزا هم می گذره، به دنیا هم میاد، بزرگ میشه،مدرسه می ره و......
ولی آرزوی مادر بودن ما همچنان ادامه داره و چقدر شیرینه
خدارو شکر
بوسسسسسسسسسسس


____________________________________________________مرسی عزیزم بوووووووووووووس
مهرناز
23 بهمن 90 23:05
خدارو شکر ترنم جون که حالت بهتر شده و الان هم به سلامتی وارد ماه سوم شدی. مواظب خودت و نی نی گلی باش


_________________________________________________
سلام مهرناز جونم خوبی عزیزم دلم برات تنگ شده خیلی وقته نیستی رادین عسلی چطوره؟مواظب خودتون باشین مرسی عزیزم که به وبلاگ نی نی سر زدی بووووووووووووس