محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان و بابا

احساس من به پسرم..انتخاب اسم....خرید سیسمونی

1391/3/23 21:18
نویسنده : مامانی
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکوچولوی من

 میخوام خیلی ساده از احساسم برات بنویسم قلم خوبی ندارم ولی به زبون خودم و احساس وجودم برات مینویسم.

روز به روز بیشتر شبیه مادرها میشم هم از لحاظ ظاهری و هم حسی.لگدهای محکم و تکونای شدیدت که باعث شده کاملا حست کنم گاهی وقتها وقتی بهت فکر میکنم همه وجودم سرشار از عشق میشه عشقی زیبا و لطیف عشقی که یکی از زیباترین عشقهاست .... عشق یک مادر به فرزندش....

شب و روزم رو با تو میگذرونم و 6 ماهه که همه جا و هر لحظه با منی در بطن من در وجودم و من روزهامو در انتظار تو سپری میکنم در رویاهام تو رو میبینم که در آغوش منی و من برات لالایی میخونم و یا تو رو میبینم که تو چشام نگاه میکنی و میخندی و من غرق در لذت نگاهت میشم.میبینمت وقتی که  چهار دست و پا توی خونه دنبالم راه میفتی و هر جا میرم میای و یا وقتی که برای اینکه در آغوشت بگیرم واسم گریه میکنی ....چه لحظات قشنگ و زیبایی..... بی صبرانه منتظر اون روزهام

حالا بزار از اسمی که واست انتخاب کردیم بگم...

من همیشه دوست داشتم اگر خدا بهم پسری هدیه داد اسم محمد رو انتخاب کنم چون این اسم رو واقعا دوست دارم و حس خوبی پیدا میکنم.از طرفی بابا دوست داشت که اسم پسرش یک اسم ایرانی باشه واسه همین هر دومون تصمیم گرفتیم اسمی رو واست انتخاب کنیم که هم اسلامی باشه هم ایرانی با این حساب باید اسم ترکیبی انتخاب میکردیم یعنی محمد همراه با یک اسم ایرانی

از بین اسامی ایرانی تنها اسمی که هم من و هم بابا روش توافق داشتیم  آریان بود در نتیجه تصمیم گرفتیم اسم محمد آریان رو برات انتخاب کنیم تا به دل هر دو مون بشه. امیدوارم که اسمت رو دوست داشته باشی.

بعد انتخاب اسم بریم سراغ سیسمونی

 یکشنبه هفته پیش رفتیم دلاوران تا سرویس تخت و کمدت رو بخریم همون سرویسی که دوست داشتم  پیدا کردیم.طرح این سرویس رو تو خیابون شریعتی دیده بودم که خیلی خوشم اومده بود ولی فوق العاده گرون بود خوشبختانه همون سرویسو تو دلاوران با قیمت مناسب تر پیدا کردیم و برات سفارش دادیم .پنج شنبه همون هفته هم رفتیم سرویس کالسکه و لباس و سرویس خواب و .... رو خریدیم و تقریبا خرید سیسمونی تموم شد ولی هنوز اتاقت رو نچیدم چون سرویس تخت و کمدت یکشنبه میاد.....مبارکت باشه عزیز دل مامان.

یه خاطره هم از روزی که رفتیم برات کالسکه و بقیه چیزها رو بخریم بگم هر چند خاطره خوبی نیست اون روز تو بازار خوردم زمین خیلی ترسیدم ولی دیروز که رفتم دکتر صدای قلبت رو شنیدم و دکتر گفت خدا رو شکر مشکلی نبوده و همه چیز خوبه... خدا رو صد هزار بار شکر

عزیز دلم دوستت دارم ......بووووووووووووووووووس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
23 خرداد 91 23:08
سلام عزيزم
با اجازه ات من لينكتون كردم
خوشحال ميشم من رو هم لينك كنيد
http://www.farnam91.niniweblog.com/


___________________________________________________
مرسی دوستم منم لینکت میکنم
لیلا
25 خرداد 91 10:20
به به . مبااااااااااااااارکه هم اسم هم سیسمونی . الهی که همیشه نامدار باشه گلم و سلامت . انشالله به سلامتی هم از وسایلش استفاده کنه اسم خیلی زیبایی رو انتخاب کردید . عالیه . مبارک باشه . فقط اجازه ندی نصفه صداش کنناااا روزهای قشنگت رو ارزو دارم ادامه دار باشه و با به دنیا اومدن نینیت به اوج برسه . الهی شکر هم که خوبی و مشکلی پیش نیومده . مراقب خودت باش عزیز دلم

___________________________________________________مرسی خاله لیلا جونم ایشاالا هر چی زودتر قسمت شما بشه بووووووووووووس
ساحل
26 خرداد 91 0:02
خدا رو شکر ان شالله به سلامتی باشه و محمد آریان عزیز به سلامتی و دلخوشی بیاد به دنیا و ان شالله در کنار شما همیشه سالم باشه سیسمونی هم مبارکه عزیزم


___________________________________________________
مرسی خاله مریم جونم امیدوارم نی نی شما هم سالم و صالح به دنیا بیاد بوووووووووس
مواظب دوستم باش خاله مریم
ساناز
5 تیر 91 15:50
انشالا نامدار باشه، محمد آریان عزیز به جمع ما خوش اومدی عزیزم

___________________________________________________ممنون خاله ساناز جونم