محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پسر کوچولو در هفته 22

1391/2/20 16:41
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی مامان

این روزها حسابی داری تو دل مامان وول میخوری و مامانو از لگدهای کوچولوت بهره مند میکنی الهی قربونت بشم که چقدر تکون خوردنات واسه منو بابا شیرینه هر وقت داری وول میخوری لباسمو میزنم بالا و شکممو نگاه میکنم و از وول خوردنت که مثل ماهی شده لذت میبرم قبلا فقط ضربه میزدی ولی الان عین ماهی تکون میخوری.

الان شما 22 هفته و 4 روزته و روز به روز داری بزرگتر میشی دیگه مثل يك نوزاد شدی و 27.7 سانتي متر طول و حدود 450 گرم وزن داری.  موهاي نرمي بنام لانوگو كه سر و بدنتو پوشونده ، قابل ديدنه. لبهات مشخص تر شده و دندونهات به شكل ريشه هايي در درون لثه ات ظاهر شده . هرچند چشمهات رشد كردن اما عنبيه (بخش رنگي چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگي نشده . ابروها و پلكهاي چشمات در محل خودشون قرار گرفته اند و لوزالمعده ات (كه براي توليد هورمونها بخصوص انسولين ضروريه) به سرعت در حال رشده.

الهی فدات بشم مامانی زودتر بزرگ شو و بیا بغل مامان. منو بابا بی صبرانه منتظر اومدنتیم گلم.

بابا دوباره رفته ماموریت و من اومدم خونه بابا جون. مامان جون برات دو دست لباس خوشکل خریده با دو تا عروسک چند دست لباس هم از قبل برات خریده بود ولی هنوز وقت نکردم عکسشو بذارم ایشاالا سر فرصت همشونو واست میزارم.

این روزها دارم دنبال اسم میگردم تا یه اسم خوب واست پیدا کنم عزیزم امیدوارم اسمی که واست انتخاب میکنیم رو دوست داشته باشی.

عزیزم خیلی دوستت دارم  بوووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
21 اردیبهشت 91 18:45
به به چشمت روشن مامان ترنم . پس حسابی مشغولی هاااااا . انشالله که همیشه سلامت باشید و لحظات خوبی رو با هم داشته باشید . خدا رو شکر بوووووووس


____________________________________________________
آره خاله لیلا جون این روزها حسابی مشغولیم مرسی که همیشه میای وبلاگمو میخونی بوووووووووووس
ساحل
23 اردیبهشت 91 13:59
خدا رو شکر دوستم که نی نی سالمه و داره بزرگ میشه ان شالله سایه پدر و مادر بالای سرش باشه ما رو هم دعا کن


____________________________________________________
ممنون خاله مریم جونم ما همیشه واسه شما دعا میکنیم خدا رو شکر که دعامون مستجاب شد.بووووووووووووس
مامان الی
28 اردیبهشت 91 12:27
جیگر نی نی با اون تکوناشششششششششششش
نازی
عزیزم نصف بیشترش رفت هااااااااااا
کم موند بیان بغلمون


_________________________________________________مرسی خاله الناز جونم که به وبلاگم سر زدی دخمل کوچولوت خوبه؟ خاله به جای من بوسش کن.
خاله جون
5 خرداد 91 12:32
سلاااااااااااااااااااااااااام
بلاخره موفق شدم بیام به وبلاگ فندوق کوچولوم سربزنم
آخه خواهر من آدرس درست که بهم نمیدی الانم از حافظه کامپوتر آدرسو گرفتم.
جوجه ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خال ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل له


__________________________________________________چه عجب خاله جون خیلی منتظرت بودم که بیای
مرسی که اومدی بوووووووووووووووووووس
مائده
16 خرداد 91 17:11
ايشالا كه به سلامتي اين دوران شيرين انتظار هم تموم ميشه و پسملي خوشدلت به سلامتي مياد بغلت


___________________________________________________
ممنون عزیزم مرسی که به وب نی نی سر زدی