محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نگرانی مامان در هفته 6

1390/12/25 17:14
نویسنده : مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی نازنینم niniweblog.com

نی نی خوشگلم مامان این روزا خیلی نگرانته آخه تا زمانی که صدای قلب نازت شنیده نشه وجودت از نظر دکترها صد در صد و مورد تایید نیست واسه همین بی صبرانه منتظرم تا 10 روز دیگه برم سونو و صدای قلبتو بشنوم niniweblog.com

 

سه چهار روزه اومدم خونه مامان جون چون دکتر گفته باید استراحت کنم با این تابلو بازیها و دراز کشیدن دائمی و قربون صدقه رفتنای مامان جون همه فهمیدن که قراره یه عضو جدید وارد خانواده بشه و کلی خوشحال شدن niniweblog.com

مامان جون حسابی بهم میرسه تا شما سالم و خوشگل باشی و همینطور تپل مپل niniweblog.com

 نی نی من الان اندازه یه تمشکه الهی قربونت بشم اینقدر کوشولویی شما الان تو هفته 6 هستی تقریبا تمام اعضای بدنت داره جوونه میزنه و ساخته میشه تازه تکون هم میخوری ولی مامان هنوز تکوناتو حس نمیکنه چون خیلی زوده و باید 4 ماه دیگه صبر کنم تا لذت تکون خوردناتو حس کنم

خلاصه اینکه این روزها خیلی دیر میگذره و به اندازه یه قرن داره سپری میشه و من همچنان در انتظار برای شنیدن صدای قلب نازنینت niniweblog.com

در ضمن شما کوچولوی فینگیلی مامانو از درس خوندن هم انداختی و مجبورم تمرکزم رو برای دانشگاه آزاد بذارم چون وقتی تا امتحان دانشگاه دولتی نمونده و من هنوز درسامو مرور نکردم ولی اشکالی نداره حتما خیری توش هست من نی نی نازمو از دانشگاه بیشتر دوست دارم واسه همین اصلا ناراحت نیستم niniweblog.com

دوستت دارم عزیز دل مامان niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الی
25 دی 90 11:22
سلام ترنم جونم
ایشا... به سلامتی 9 ماه رو پشت سر می زاری و نی نی رو بغل بگیری عزیزم


_________________________________________________
مامان الی عزیزم مرسی که به وبم سر زدی ممنون عزیزم ایشاالا تو هم همینطور
لیلا
25 دی 90 16:31
عزیزمی انشالله که به زودی صدای قلبش رو بشنوی و وجودت سرشار از شادی بشه . درستم به وقتش . انشالله تنت سالم باشه آرزو دارم تو تمامی مراحل زندگیت موفق باشی


_________________________________________________
ممنون لیلای عزیزم با دعاهای شما ایشاالا که نی نیم سالمه
امیدوارم هر چی زودتر تو هم به جمع مامانا بپیوندی
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 15:00
مبارک باشه عزیزم


____________________________________________________
ممنون زیبا جان امیدوارم خدا کوثر کوچولوی ناز رو واست حفظ کنه