محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان و بابا

یک و نیم ماه دیگه تا دیدن محمد آریانم

1391/4/16 23:31
نویسنده : مامانی
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان 

قربونت بشم مامانی که هر روز داری بزرگ و بزرگتر بشی هفته پیش رفتم سونو گرافی و دوباره دیدمت هر چند زیاد واضح نبودی ولی کلی ذوق کردم وزنت 1560 گرم بود و خدا رو شکر همه چیزت نرمال بود تاریخ به دنیا اومدنت یکم زودتر شده دکتر گفت 10 شهریور ولی هنوز مشخص نیست من که دلم میخواد هر چی زودتر به دنیا بیای و در آغوشت بگیرم این روزها خیلی کم طاقت شدم دوست دارم هر چی زودتر ببینمت هر روز میرم تو اتاقت و قربون صدقه ات میرم هر چند مدت زیادی تا پایان انتظارم باقی نمونده ایشاالا صحیح و سالم و به موقع به دنیا بیای پسر نازم

بابا هم حسابی قربون صدقه ات میره و خیلی خیلی دوستت داره باهات حرف میزنه و با تکون خوردنات حسابی ذوق میکنه اونم طاقتش تموم شده و هر روز بهت میگه که کی میای پسر بابایی.

خوش به حالت عزیزم که بابای به این مهربونی داری مطمئنم وقتی به دنیا بیای همه دنیاش میشی.

خلاصه منو بابا بی صبرانه منتظریم تا این یک ماه و خورده ای هم بگذره تا شما پسر عزیزم به دنیا بیای و بشی نفس مامان و بابا هر چند همین الان هم نفس مایی گلم

خیلی دوستت داریم محمد آریان عزیزم بووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
17 تیر 91 11:21
خوووووووووش به حالت . من تازه 1.5 ماه رو گذروندم . برامون دعا کن خاله ترننم و آرزو دارم به سلامتی پسر عزیزت بیاد پیشت بووووس


____________________________________________________
آخی نازی عزیزم چشم رو هم بزاری تو هم به این روزها میرسی خیلی زود میگذره
مرسی عزیزم ایشاالا نی نی تو هم سالم بیاد تو بغلت