محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نفس مامان و بابا

در آستانه اولین نوروز

1391/12/28 9:16
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

                   یا مدبر الیل والنهار

                              یا محول الحول والاحوال

                                         حول حالنا الی احسن الحال

پسر کوچولوی من چند روز بیشتر تا سال جدید باقی نمونده و در آستانه اولین عید نوروز قرار داری و ما در تکاپوی آماده شدن برای سال جدید هستیم از خرید گرفته تا خونه تکونی و اگه خدا بخواد مهیا شدن برای سفر.

قراره در اولین تجربه مسافرتت بریم مشهد و شمال .طبق برنامه ریزی که کردیم اول میریم شمال و روز 5 ام عید به امید خدا به سمت مشهد حرکت میکنیم و دوباره روز 9 ام برمیگردیم شمال و تا هر وقت که خوش بگذره میمونیم امیدوارم خاطره خوب و عالی واسمون رقم بخوره و بهمون حسابی خوش بگذره که این امر همکاری شما پسر گلم رو می طلبه .

این روزها زیاد روبه راه نیستم یکمی نگرانت هستم چون چند وقتیه صورتت ریخته بیرون و طبق نظر دکترت به یه سری چیزها حساسیت داری .هنوز نمیدونم به چی... فقط امیدوارم که این مساله بعد یکسالگیت برطرف بشه و خدای نکرده مشکلی ایجاد نکنه.

تو این شش ماه حسابی معنی مادر رو درک کردم و فهمیدم که یک مادر چقدر برای بزرگ کردن فرزندش سختی میکشه .از همه مهمتر دل نگرانیها و دلواپسی های یک مادره که تمومی نداره و همیشه به فکر حال و آینده بچه اشه.

به همین بهونه میخوام از مادر و پدر عزیزم تشکر کنم ، دستشون رو میبوسم و قدردان زحماتشون هستم که مطمئنا برای بزرگ کردن من همین سختی ها و شاید بیشتر از این رو تحمل کردن و از خدا میخوام که بهشون طول عمر و سلامتی عطا کنه.

سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم و امیدوارم که  روزی صدمین نوروز زندگیت رو جشن بگیری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی شایان(زهرا)
28 اسفند 91 8:22
سلام.پیشاشیش سال نو مبارک امیدوارم با نی نی گل خوش و خرم باشید


____________________________________________________ممنون دوست خوبم ایشاالا سال جدید سال خوبی براتون باشه
لیلا
28 اسفند 91 18:27
عزیییییییییییییزم سفرتون به سلامت باشه . امیدوارم سال جدید سالی خوب براتون باشه ، پر از شادی ، سلامت و برکت . بابت حساسیتم نگران نباش گلم پیش میاد . عیدت پیشاپیش مبارک باشه .
راستی رفتی امام رضا سلام من رو بهش برسون و دعام کن . بووووووس


____________________________________________________ممنون لیلای عزیزم برات دعا کردم ایشاالا که هر چی زودتر صاحب یه نی نی سالم بشی بووووووووووووووووس