محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نفس مامان و بابا

سومین دندون پسرم

1392/2/20 17:15
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی پریروز داشتی با خاله سهیلا بازی میکردی و میخندیدی که یه سفیدی رو لثه بالا دیدم و متوجه شدم که سومین دندونت هم در اومده چند روزی بود که یکم بی تابی میکردی و شب خوب نمی خوابیدی الهی مامان فدات بشه که واسه هر دندون درآوردنت اینقدر اذیت میشی.

امروز 8 ماه و 11 روزته دیگه تند تند چهار دست و پا میری و هر جا برم پشت سرم میای یه موقع هایی هم لبه مبل و میز رو میگیری و میخوای بلند بشی فکر کنم زود راه بیفتی چون همش دوست داری وایستی و برای اینکار از هر وسیله ای کمک میگیری.

دیروز با هم رفتیم نمایشگاه کتاب و برات کتاب و اسباب بازی خریدم  علاقه زیادی به کتاب داری و اونجا دوست داشتی به همه کتابها دست بزنی و وقتی مانع میشدیم میزدی زیر گریه.

پسرم روزها خیلی زود داره میگذره و شما داری بزرگ میشی.

امیدوارم روزی که این نوشته ها رو میخونی از خوندن خاطرات کودکیت لذت ببری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سانی مامی شادیسا
22 اردیبهشت 92 16:07
سومین مروارید گل پسرت مبارک. چه خوب که نمایشگاه رفتی. من هم خیلی دوست داشتم با شادیسا میرفتم ولی خب بخاطر شلوغی نرفتم میترسیدم اذیت شه.


___________________________________________________
ممنون سانی جونم
خوب کردی نرفتی محمد آریان هم خیلی گریه کرد پشیمون شدم البته با شوشو رفتم برا من سخت نبود ولی پسری اذیت شد
ساناز
1 خرداد 92 11:28
عزیزم، مبارکش باشه


____________________________________________________ممنون گلم
ارلا
14 خرداد 92 15:54
وب زیبای داری تبریک بهتون میگم در صورت تمایل داشتن برای تبادل لینک به من اطلاع بده ممنونم منتظرم
ممنون که به وب پسرم سر زدی لینکت کردم