محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نفس مامان و بابا

اتفاقات این روزها

1392/3/31 10:13
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این روزها مصادف بود با کلی اتفاق خوب و جشن و شادی

اعیاد شعبانیه یعنی تولد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل و حضرت علی اکبر که برای ما شیعیان سراسر شادی و سرور بود.

چند روز دیگه هم نیمه شعبان _تولد امام زمان_ که شادیها و جشن هامون تکمیل میشه

از اتفاقات خوب هم اولش انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس جمهور بود که کلی خوشحال شدیم.

حالا اگه خیلی خوب هم نباشه حداقل بهتر از بقیه است.

و دومی صعود ایران به جام جهانی 2014 که مردم رو خیلی خوشحال کرد اون روز ما هم رفتیم بیرون و تو شادی مردم شریک شدیم البته ما به نیت انتخاب عکسهای آتلیه شما مجبور بودیم بریم بیرون و توفیق اجباری نصیبمون شد.

از عکسای آتلیه بگم که اکثرشون خوب نشده بود چون اون روز شما زیاد خوش اخلاق نبودی . تو بیشتر عکسها چهره ات ناراحت بود و من زیاد نپسندیدم برای همین به انتخاب سه تا عکس بسنده کردم تا مجدد ببرمت آتلیه.

از فرایند رشدت بگم که:

دندون جلوی بالا سمت راستت هم دراومده و شما الان چهار تا دندون کوچولو داری.

چند روزی هست که ام (برای خواستن شیر یا غذا) و ماما میگی.

جدیدا سوار ماشین که میشیم فرمون ماشین رو میخوای و میری بغل بابا تا رانندگی کنی جالب اینجاست که فرمون رو میچرخونی و میگی که ماشین هم باید راه بره و اگه حرکت نکنه گریه میکنی.

این روزها به خاطر دندونت یکم غرغرو شدی و زیاد نق میزنی و کلافه ای و من گاهی واقعا نمیدونم باید چکار کنم و دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار حتی متاسفانه چند بار صبرم لبریز شد و دعوات کردم و شما گریه کردی ولی بعدش واقعا ناراحت و پشیمون شدم.بابا بهم میگه اشکال نداره همه مامانا بچشونو دعوا میکنن ولی من دلم نمیخواد عصبانی بشم و سرت داد بزنم دوست دارم اصولی و منطقی تربیتت کنم نه از روی احساس آخه الان برات زوده که بخوای بابت رفتارت تنبیه بشی چون فعلا چیزی نمیفهمی و کارهات غیر ارادیه و حتما مشکلی داری که بی تابی میکنی ولی خب دست خودم نیست گاهی وقتها واقعا اذیت میکنی.

امیدوارم خدا به همه مامانا صبر و نیرو بده که بچه هاشونو خوب تربیت کنن.

خلاصه این روزهای من و شما در کنار هم با شادی و لذت و گاهی ناراحتی که به نظرم روند طبیعی زندگی هست در حال گذره البته لذت و شیرینی وجودت اونقدر هست که گهگاهی اذیت کردنت اصلا به چشم نمیاد و اون چیزی که بیشتر خودنمایی میکنه شیرینی و لذتی هست که به زندگیمون بخشیدی.

دوستت دارم همه وجودم

چند تا عکس از پسر گلم...

این عکس عید امسال ازت گرفته شد که تو گوشی خاله مینا پیداش کردم

 

1

 

2

 

3

 

6

 

4

 

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
10 تیر 92 20:00
وااااااااااااااااااای ترنم دلم غش رفت ... اون عکسش که سرش روی فرمون ماشینهههههه. عزیییییزم الهی که زنده باشه . ماشالله به این گل پسر
10 ماهگیت مباااارک پسر خالهههههه


ممنون لیلای عزیزم دوستت دارم بوووووووووووووس