محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نفس مامان و بابا

برای محمدآریانم

1392/3/20 18:10
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود در حال گذر است روزهای کودکیت...

9 ماه و 11 روز گذشت از شنیدن زیباترین صدای زندگیم ...صدای گریه ات هنگامیکه متولد شدی.

دلم تنگ میشود برای همه این لحظه ها ...

لحظه های ناب با تو بودن....

دلم تنگ میشود برای:

خنده ها و گریه هایت ...

نق زدنها و بهانه گیریهایت...

آویزان شدن به پاهایم وقتیکه در حال ظرف شستن هستم....

نگاه مهربان و معصومت وقتیکه به چشمانم زل میزنی و در ادامه با لبخندی شیرین دلم را میبری...

هیجانت هنگامیکه ظرف غذایت را میبینی...

بوسیدنهایت وقتیکه صورتم را خیس میکنی...

ناز کردنهایت وقتیکه غریبه ای با تو صحبت میکند و تو خودت رو محکم به من می چسبانی و میخندی....

بابا و ددد گفتنهایت...

چهار دست و پا آمدن به طرفم هنگامیکه در اتاقت تنها میگذارمت تا شاید مدتی با اسباب بازیهایت سرگرم شوی و تو تنها چند دقیقه حاضری تنها باشی و به محض اینکه متوجه میشوی نیستم تند تند از اتاق بیرون می ایی تا مرا پیدا کنی و وقتی مرا میبینی لبخندی شیرین نثارم میکنی که برایم  زیباترین لحظه دنیاست....

قایم موشک بازی کردنت وقتیکه بابا پشت مبل قایم می شود و تو با ذوق تمام پیدایش میکنی و میخندی...

دلم تنگ میشود برای تمام لحظه های با تو بودن در این روزها.....



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
21 خرداد 92 2:01
ماشاء الله به محمد آریان عزیزم. خدا حفظش کنه.
درست میگی همه چیز خیلی زود می گذره. ولی انشاء الله هر روز هزار بار شیرین تر از روز قبل باشه ، به طوری دلتنگی برای این روزها زیاد حس نشه.


مرسی سحر جون انشاالله تو هم در کنار همسرت و ریحانه عزیزم روزهای شادی داشته باشی
سحر رمز وبلاگتو برام نذاشتیا!!!!!!!!!!
مریم مامان آرتین
21 خرداد 92 11:19
عزیزم خدا رو شکر به خاطر تمام خاطرات خوب و شیرین با هم بودنتان انشالله سالیان سال درکنار هم خوش و خرم باشین


ممنون مریم عزیزم انشاالله هر چی زودتر تو هم این لحظات رو تجربه میکنی مطمئنم با توکل به خدا به همین زودی تو هم صاحب یه نی نی ناز و سالم میشی
لیلا
26 خرداد 92 20:47
وااااااااااااای ترنم جونم الهی زنده باشه اره روزها مثل برق و باد میرن . من با اینکه نینی ندارم اما چقدر دلم گرررررررررفت . الهی همیشه کنار هم خوشو سلامت و خوشبخت باشید . ببوسش این گل پسر ماه رو


مرسی لیلا جونم ایشاالا تو هم هر چی زودتر نی نی دار میشی