محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پایان انتظار

1390/10/13 13:44
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الهی قربونت بشم باورم نمیشه که الان تو دل مامان هستی و داری در وجودم رشد میکنی.

خدا رو شاکرم که شما رو به عنوان هدیه و امانتی به ما داد و امیدوارم بتونیم قدردان این هدیه الهی باشیم.

از اینجا شروع کنم که روز شنبه وقتی با اصرار خاله های کلوب تصمیم گرفتم بی بی چک بزارم خیلی هیجان داشتم هر چند که همه چیز رو به خدا واگذار کرده بودم و توکلم فقط به اون بود ولی با این وجود نمیشد مانع این هیجانات و احساسات شد.

بی بی چک رو گذاشتم و منتظر موندم و دیدم که کم کم هر دو خط داره ظاهر میشه از خوشحالی نمیدونستم چکار کنم خدا رو شکر کردم و اومدم کلوب تا به خاله ها خبر بدم.niniweblog.com

اولین نفری که تو کلوب بود خاله صبا بود وقتی بهش گفتم که شما افتخار اومدن دادی خیلی خوشحال شد خاله های دیگه هم یکی یکی اومدن و کلی شادی و خوشحالی کردن اونقدر که اینگار خودشو صاحب فرزند شده بودنniniweblog.com

 خوش به حالت عزیزم که خاله های به این مهربونی داری.

بعد از اینکه تا حدودی مشخص شد که منم مامان شدم روز یکشنبه تصمیم گرفتم برم دکتر تا واسم آزمایش بنویسه دکتر گفت فردا برو آزمایش بده ولی من طاقت نداشتم تا فردا صبر کنم دوست داشتم مطمئن بشم که شما کوچولوی نازنینم در وجودمی.

 همون روز رفتم آزمایشگاه... جوابش بعد از ظهر آماده میشد  و من باید ٤ ساعت انتظار میکشیدم  که این موضوع هیجانمو بیشتر میکرد.niniweblog.com

تو این فاصله تصمیم گرفتم برم خونه بابا بزرگت یعنی بابای بابا چون آزمایشگاه نزدیک خونه اونا بود رفتم اونجا و چند ساعتی رو با عمه جون شما گذروندم و همین طور خاله های کلوب که شده بودن مونس مامان چون فقط به اونا گفته بودم و هنوز کسی از این موضوع خبر نداشت.

انتظار داشت تموم میشد و من آماده شدم تا برم جواب آزمایش رو بگیرم وقتی رسیدم خانومی که جوابها رو میداد قبل از اینکه برگه آزمایش رو بهم بده گفت که جواب مثبته ....و این یعنی منم به جمع مامانا پیوستم.

اونقدر خوشحال شدم که نتونستم خوشحالی خودمو پنهان کنم سریع به خاله ها اس دادم چون اونا شدیدا منتظر بودن و با شنیدن این خبر کلی خوشحال شدند.niniweblog.com

همون موقع تصمیم گرفتم برم دکتر تا اولین ویزیت بارداریمو انجام بدم. خانوم دکتر کارهای اولیه رو انجام داد و برای دو هفته دیگه واسم سونو نوشت تا مطمئن بشه که قلب نی نی خوشکلم تشکیل شده.

حالا باید دو هفته انتظار بکشم تا انشاالله صدای قلب نازنینتو بشنوم و فکر میکنم همین انتظاراته که این دوران رو برای هر مادری شیرین و دوست داشتنی میکنه.niniweblog.com

به امید اینکه همه این حس زیبای مادر بودن رو تجربه کنن و همه مامانای دنیا صاحب نی نی های سالم و صالح بشن.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساناز
13 دی 90 11:54
مبارک باشه، امیدوارم به سلامتی و خوبی و خوشی دوران بارداریت رو طی کنی عزیزم


_________________________________________________
ساناز جون از توام ممنونم عزیزم امیدوارم هر چی زودتر یه دوست واسه نی نی من بیاری
ساحل
13 دی 90 11:55
خدا رو شکر به سلامتی ان شالله دوران بارداری راحت داشته باشی و نی نی ات سالم بیاد کنارت

بازم تبریک

بوسسسسسسسسسسسس


_________________________________________________
مرسی خاله مریم جون
سحر
13 دی 90 12:26
سلام نی نی ناز کوچولو.
من یکی از اعضای گروه کلوپ مامانت اینا هستم که تو این متن ملقب به خاله های کلوپ شدیم!
من ترجیح میدادم اسم گروهمون لاک پشتهای نینجا باشه تا خاله های کلوپ! آخه کلمه "خاله ها" منو یاد مجری های لوس و بی مزه برنامه کودک میندازه...
ولی خب دیگه چیکار کنیم، مامان ترنمه دیگه....
شما در حال حاضر کوچیکترین عضو کلوپ ما هستی ، بهت از صمیم قلب خوش آمد میگم.http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif
قبل از شما ،دختر کوچولوی من ، کوچیکترین عضو بود. امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif


_________________________________________________
سلام خاله سحر جون مرسی که به وبلاگم سر زدی و نظر گذاشتی به مامانم میگم که ازین به بعد به جای خاله های کلوب بگه گروه نینجا خوبه؟من از همین الان خیلی ریحانه جونو دوست دارم وقتی به دنیا اومدیم همش با هم بازی میکنیم آخ جون
لیلا
16 دی 90 2:13
بهههههههه سلام . چه وبلاگ قشنگی . مبارکه هم نینی هم وبلاگش . انشالله به سلامتی طی شه این دوران و بیای از روزای خوب بعد از بارداری و زایمان بنویسی عزیزم


_________________________________________________
ممنون خاله لیلا ایشاالا هر چی زودتر یه دوست و همبازی واسه نی نی من بیاری
لیلا
18 دی 90 19:08
عزیزم بازم تبریک میگم امیدوارم روزهای خوبی در انتظار خودت و خانواده و جنین کوچولوت باشه وبلاگتم خیلی نااااازه .


_________________________________________________
مرسی لیلا جونم لطف داری چشات قشنگ میبینه