محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا

همچنان در انتظار

1390/10/2 16:00
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

" اللهم الرزقنی ولداً باراً "

niniweblog.com

سلام عزیز دردونه من niniweblog.com

تصمیم داشتم تا نیومدی دیگه مطلبی ننویسم ولی به پیشنهاد خاله مریم نوشتم .

این مطلب رو دارم تو یه شب برفی زیبا برات مینویسم niniweblog.com بابا رفته خوابیده و مامان داره با یاد تو این خاطرات رو برات مینویسه niniweblog.com

مامان این روزا حسابی مشغول درس خوندنه niniweblog.com تا بتونه دانشگاه سراسری قبول بشهniniweblog.com واسه همین نمیتونم زیاد واست بنویسم ولی قول میدم بعدا جبران کنم.

هر چند این یکی دو هفته اخیر درگیر مهمون داری و خواستگار خاله جون بودیمniniweblog.comو نتونستم زیاد درس بخونم ولی فرصت نوشتن هم نداشتم.

بابا هم این روزا حسابی درگیر کارشه و داره تلاش میکنه زمینه آرامش و آسایش رو برای من و شما فراهم کنه تا کمبودی در زندگی احساس نکنیم.

همین جا میخوام ازش تشکر کنم و بهش بگم:

"همسر عزیزم ،عشقم، عمرم، بابت تمام خوبیها و مهربانیهایت و تمام تلاشی که برای زندگیمون انجام میدی ازت ممنونم و امیدوارم بتونم ذره ای از محبت و لطف تو رو جبران کنم."

niniweblog.com

عزیز دلم این روزها من و بابا بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم و همین صحبت ها و فکر کردنها در مورد شما شیرینی و حس قشنگی به زندگیمون بخشیده و حس  زیبای مادر شدن و پدر شدن هر چی بیشتر در ما نمود پیدا کردهniniweblog.com 

امیدوارم خدا ما رو لایق بدونه و هر چی زودتر فرزند صالح و سالمی به ما عطا کنه. 

niniweblog.com

"رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین"

 

 

پسندها (9)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بیتا
18 آبان 90 1:02
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مریم -----------♥
10 دی 90 15:59
سلام وبتون خیلی قشنگهه بیاین به وبم و نظرتون رو در مورد تبادل لینک بگین


________________________________________________
ممنون از لطفتون
ساحل
11 دی 90 18:08
سلام عزیزم اومدم اینجا تا توی وبلاگت اولین کسی باشم که بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم و از صمیم قلب از خدای مهربون میخوام که دوران بارداری راحت و یه نی نی ناز و سالم و صالح داشته باشی بوسسسسسس


_________________________________________________
مرسی عزیزم امیدوارم هر چی زودتر زودتر توام مامان بشی گلم