محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان و بابا

روز شماری برای تعیین جنسیت تا اول اردیبهشت

1391/1/20 18:05
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی نازنینم

الهی فدات شم که دیگه وول خوردنات بیشتر شده و فهمیدم که دفعه اول توهم نبوده و واقعا لگد زده بودی منو بابا با هر بار تکون خوردنت کلی ذوق میکنیم و قربون صدقه ات میریم.

دیروز رفتم دکتر تا چکاپ ماهانه رو انجام بدم .خانوم دکتر فشار و وزن من و ضربان قلبت شما رو چک کرده و فقط گفت یکم فشارم پایینه، تعجب کردم چون تو ایام عید تخمه و آجیل زیاد خوردم و فکر میکردم حتما فشارم بالاتر رفته ولی خدا رو شکر فشارم بالا نرفته بود.

دکتر گفت که 19 هفته ام  و رشد بچه هم خوب بوده نمیدونم از کجا فهمید چون فقط رو شکممو یکم فشار داد و ضربان قلبت رو چک کرد حتما تجربه داشته.بعدشم برام قرص آهن و مکمل کلسیم و امگا 3 نوشت تا کمبودی نداشته باشم.

برای اول اردیبهشت هم سونو نوشت تا هم از نظر سلامت ستون فقرات بررسی بشی و هم جنسیتت معلوم بشه . "وای که دل تو دلم نیست.دوست دارم زودتر بفهمم که کوچولوی شیطونم دختره یا پسر"

دوستت دارم خیلی زیاد بووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساحل
21 فروردین 91 8:25
سلام دوست عزیزم خدا رو شکر که همه چیز خوبه و ان شالله به سلامتی و دل خوشی نی نی جونمون بدنیا بیاد

____________________________________________________
مرسی خاله مریم جونم بووووووووووووس
لیلا
26 فروردین 91 22:34
واااای که منم دلم رفته تا ببینم عزیز خاله دخمله یا پسمل دوست دارم عزیزم


____________________________________________________
ممنون خاله لیلا جون که همیشه به وبلاگم سر میزنی و نظر میزاری دوستت دارم بووووووووووووووس