محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان و بابا

اولین تکون خوردن نی نی

1391/1/7 22:02
نویسنده : مامانی
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

امروز  فقط اومدم یه لحظه به یاد موندنی رو اینجا ثبت کنم البته هنوز مطمئن نیستم که احساسم درست بوده یا نه ولی بعد از ظهر که داشتم قرآن میخوندم یهو چند تا ضربه مثل نبض زیر دلم حس کردم که فکر میکنم تکون خوردی چون چند ثانیه بعد دوباره تکرار شد الهی قربونت بشم مامان.

دقیقا ساعت 4:27 دقیقه بعد از ظهر امروز بود که اولین تکونتو حس کردم هر چند یکم مبهم و کوتاه بود ولی خیلی واسم شیرین بود.البته شاید اشتباه کرده باشم ولی خواستم اینجا ثبت کنم تا یادم بمونه.

راستی بابا هم از سفر برگشت و مامان امشب خیلی خوشحاله الانم بیشتر ازین نمیتونم واست بنویسم چون میخوام برم پیش بابا این یه هفته دلم حسابی براش تنگ شده بود.

دوستت دارم عسلم

بوووووووووووووووووووس خوشمزه واسه گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آدین
1 فروردین 91 23:19
سلام عیدتون مبارک ایشالا نی نی تون سالم باشه وتبریک بابت اولین تکون خوردن نی نی .حس قشنگیه با همسرتون جشن بگیرین.


_________________________________________________سلام دوست خوبم ممنون که به وبم سر زدین
لیلا
16 فروردین 91 20:19
وااااااااااااااای جیگرم . فدات بوووووووووس


___________________________________________________
ممنون خاله لیلا جونم بووووووووووس