محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هفته 16

1391/1/7 21:55
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز دردونه مامان خوبی گلم 

آخرین روزهای سال ٩٠ رو داریم میگذرونیم و کم کم بوی بهار میاد کوچولوی من عید امسال متفاوت با سالهای قبله چون تو هم پیشمون هستی و امسال من و بابا به جز تبریک به همدیگه اولین عید رو به تو نازنینم هم تبریک میگیم .

امسال به خاطر وجود شما مامان خونه تکونی نکرد چون هم برام سخت بود و هم اینکه قراره بعد از عید خونمونو عوض کنیم و خونه بزرگتری بگیریم چون این خونمون یه خوابه ست و یکم کوچیکه و اگه خدا بخواد میخوایم خونه دو خوابه بگیریم تا برای شما هم یه اتاق خوشگل درست کنیم.

این هفته ١٦ هفتگی رو تموم میکنی و وارد هفته 17 میشی.خدا رو شکر من حالم خوبه و تو نی نی نازم اصلا مامانو اذیت نکردی.مامان همش گرسنه ش میشه و در حال خوردنه نمیدونم قند عسلم تو دل مامانش چیکار میکنه که مامان مجبوره اینقدر بخوره.  

 

 

                      

 

ولی اشکالی نداره عزیزم خوب بخور تا سالم و کامل رشد کنی و یه نی نی باهوش و خوشگل بشی.

 

                             

 

عزیزم الان یه هفته است که من و تو خونه بابا جونیم آخه بابا دوباره رفته ماموریت و یه هفته ست که منو تو رو تنها گذاشت مامان حسابی دلتنگ بابا شده ولی باز خوبه که تو پیشم هستی و با فکر کردن به تو تنهاییم پر میشه.البته مامان جون و خاله ها هم هوامونو دارن ولی خب مامان یکم زیادی بابا رو دوست داره و تحمل دوریش براش سخته ولی ایشاالا فردا بابا میاد هر چند قرار بود سه شنبه بیاد ولی به خاطر بدی هوا پروازشون کنسل شد و برای جمعه بلیط گرفتن و فردا میتونیم بابا رو ببینیم.

راستی عزیزم مامان جون چند دست لباس خوشگل برات خریده که بعدا عکسشو میزارم تا اولین لباسایی که برات خریدیم رو ببینی.

عزیز دلم همه ما برای اومدنت خیلی ذوق و شوق داریم و منتظریم که این روزها و ماهها هر چی زودتر بگذره و تو رو در آغوش خودمون ببینیم.

                                                  

قراره برای بعد عید هم برم سونو گرافی تا ایشاالا جنسیتت مشخص بشه و بفهمیم نی نی گلمون پسره یا دختر.

قربونت بشم هر چی که باشی پسر یا دختر دوستت داریم.

                                                   

یه بوس خوشمزه و آبدار از طرف مامان برای نی نی نازش بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)