محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آخرین هفته سه ماهگی

1390/12/25 17:17
نویسنده : مامانی
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان خوبی عزیز دلم niniweblog.com

امیدوارم که جات توی دل مامانی خوب باشه و هر روز بزرگتر از دیروزت بشی و صحیح و سالم رشد کنی niniweblog.com

 نی نی خوشگل من الان تو هفته 12 ام هستی البته با حساب خانم دکتر که دیروز رفتم پیشش گفت 11 هفته و 3 روزته ولی به حساب آخرین سونو 10 هفته و 6 روزته.

دیروز رفتم پیش دکتر تا چکاپ ماهانه رو انجام بدم بهم واسه ساعت 11:15 وقت داده بود وقتی رفتم نوبت 27 بودم و تازه شماره 8 رفته بود داخل به حساب خودم گفتم که 1 ساعتی باید معطل بشم ولی چه یک ساعتی زهی خیال باطل درست 4 ساعت نشستم تا نوبتم شد هر کسی میرفت داخل نیم ساعت اون تو بود نمیدونم چیکار میکردن نوبت من که شد 5 دقیقه هم طول نکشید کارم انجام شد. خلاصه مامان واست بگه که حسابی خسته شدم کمرم درد گرفته بود البته خوبیش این بود که با چند نفری هم صحبت شدم و گذر زمان رو کمتر حس کردم دکتر فقط واسم سونو و آزمایش برای سلامتی جنین نوشت و قرار شد 2 هفته دیگه دوباره برم پیشش و جوابها رو نشونش بدم امیدوارم همه چیز نی نی جونم عالی باشه niniweblog.com  ایشاالا 

کارم که تموم شد آژانس گرفتم و اومدم خونه بابا جون چون بابا دوباره رفته ماموریت و مامان رو با نی نی گلش تنها گذاشت البته خودشم دوست نداشت بره و دلش واسمون تنگ میشه ولی مجبور  شد هر چند خیلی ماموریتش طولانی نیست و ایشاالا جمعه برمیگرده niniweblog.com

نازنینم بزار یکم از تغییر و تحولات رشدت تو این هفته ها واست بگم تا بعدا بدونی تو چه مرحله ای از رشد بودی .

اندازه شما به حدود 5 سانتي متر يعني تقريبا اندازه يك ليموترش رسيده است و حدود 15 گرم وزن داری. صورتت به صورت يك انسان كامل شباهت بيشتري پیدا کرده و چشمهات كه در ابتدا در دو طرف صورتت شكل گرفته بودند، به هم نزديكتر شدند و گوشهات در نزديكي مكان نهايي خود در دو طرف سرت  قرار دارند. سلولهاي عصبي ات به سرعت زياد شده اند و ارتباطات عصبي مغز در حال شكل گيري هستند. " فتبارک الله احسن الخالقین" الهی مامان فدات بشه عزیز دلم niniweblog.com

خدا رو شکر تا حالا دوران قابل تحملی بوده و بی صبرانه منتظر حس کردن تکون خوردنات هستم.همه میگن یکی از شیرین ترین لحظات بارداری تکون خوردنهاست و از ته دلم امیدوارم همه این حس زیبا رو درک کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسینی
3 اسفند 90 21:49
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
ثمين
4 اسفند 90 21:27
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
لیلا
10 اسفند 90 20:39
وای عزیزم انشالله همیشه سلامت باشه مواظب خودت باش تا 2 ماه دیگه هم اینقدر تکون میخوره که لالا کردنتو ازت میگیره وووووووش


____________________________________________________مرسی عزیزم بوووووووووووووس
ساحل
15 اسفند 90 8:45
به سلامتی باشه دوست عزیزم و امیدوارم نی نی سالم و زایمان بدون درد سر داشته باشی بوسسسسسسسسس


____________________________________________________
مرسی دوست خوبم ایشاالا هر چی زودتر برای شما دلم خیلی براتون تنگ شده دوستای گلم
لیلا
15 اسفند 90 23:27
وااای عزیزم یک سوم راه رو طی کردی . به سلامتی . بوووس . دلم تنگ شده واست


____________________________________________________مرسی لیلای عزیزم ایشاالا هر چی زودتر خبر بارداریتو بهمون بدی