محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نظرات (5)

ساناز
4 خرداد 92 9:18
ای جانم
زنده باشی عزیزم، صبح اول صبحی انرژی گرفتم


____________________________________________________ممنون خاله ساناز جون دوست پسرم عرفان جونو ببوس
سانی مامی شادیسا
7 خرداد 92 16:32
خدا محمد آریان نانازی رو حفظ کنه خیلی خلی ناز شده . سرسره سواری هم که میکنه ! آفرین پسر زرنگ


____________________________________________________ممنون خاله سانی
آره دیگه ماشاالا پسرم واسه خودش مردیه
مینا جون
15 خرداد 92 0:59
سلام عزیزم





خدا پسر گلت برات نگه داره





خیلی ماهه عزیزم





ببوسش





ممنون که به من سر زده بودی عزیزم



ممنون عزیزم لطف کردی

مریم مامان آرتین
20 خرداد 92 0:45
ماشالله هزار ماشالله خیلی ماه شدی عزیزم مرد کوچک دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسسسس


____________________________________________________ممنون عزیزم لطف داری بوس واسه خودت و پسر گلت بوووووووووووووووووووس
مریم مامان آرتین
20 خرداد 92 11:17
ترنم مگه من پسر دارم که واسش بوس فرستادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


عزیزم من فکر کردم یکی دیگه ست اشکالی نداره حتما یه پسر خوشکل قراره بیاد که من اینطوری گفتم