محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نفس مامان و بابا

این روزها.....

1391/8/20 22:00
نویسنده : مامانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

محمد آریان عزیزم روزها یکی پس از دیگری سپری میشه و من شاهد رشد و بزرگ شدن شما پسر گلم هستم چند وقتی هست که با لبخندها و حرف زدنهایت شادی رو در وجودمون دو چندان کردی و تازگی و صفای خاصی به خونمون بخشیدی.

عکس العملهات نسبت به محیط اطرافت بیشتر شده و این یعنی اینکه پسر کوچولوی ما کم کم داره بزرگ و بزرگتر میشه.

موقعی که داری با خودت بازی میکنی و من مشغول انجام دادن کارهام هستم بعد چند دقیقه شروع به نق زدن میکنی و من مجبورم باهات حرف بزنم تا صدام رو بشنوی و آروم بشی وقتی صدامو میشنوی غر زدنت کم میشه ولی قطع نمیشه و همین که میام بالای سرت و منو میبینی آنچنان هیجان زده میشی که دلم میخواد درسته قورتت بدم بعدش شروع میکنی به حرف زدن و خندیدن و دست و پا زدن تا بغلت کنم.

و یا موقعی که شیر میخوای وقتی میگیرمت تو بغلم تا بهت شیر بدم حتی اگه در اوج گریه باشی ساکت میشی و زبونت رو تو دهنت تکون میدی و منتظر میمونی تا شیر خوردنت رو شروع کنی.

الانم داری گریه میکنی و شیر میخوای و نمیذاری بیشتر از این برات بنویسم.

دوستت دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
21 آبان 91 17:57
ماشاء الله به این پسر خوب که با خودش بازی می کنه و میذاره مامانیش به کارهاش برسه.
ریحانه که تا یه ماه پیش هر وقت بیدار بود حاضر نبود تنها بمونه و من باید تمام مدت کنارش می بودم ، وگرنه گریه می کرد. حتی WC هم نمی تونستم برم! باید همه کارهامو وقتی خواب بود انجام می دادم. حالا خدا رو شکر خیلی بهتر شده و خیلی وقتها خودش با خودش بازی می کنه و بهونه نمی گیره.
بوس بوس واسه محمد آریان کوچولو.
(راستی اسمشو کامل صدا می کنید یا فقط محمد یا فقط آریان؟)

__________________________________________________
آخی نازی عزیزم ریحانه جونم رو ببوس خب دخترمون دوست داره همش مامانش پیشش باشه آخه یکی دو ماه اول مامانشو خوب ندید بعدش میخواست جبران کنه قربونش بشم
معمولا اسمشو کامل صدا میکنیم گاهی وقتها آریان هم میگیم
سانی مامی شادیسا
22 آبان 91 12:28
ایییییییی جانم خیلی قشنگ نوشتی ... درست انگار لحظات منو دخترم رو به تصویر کشیدی...
انشاله همیشه در کنار هم شاد باشید عزیزم


____________________________________________________ممنون سانی جونم ایشاالا شما هم همیشه در کنار هم با شادی و خوشحالی زندگی خوبی داشته باشین ممنون که به ما سر زدی شادیسای گلم رو ببوس
لیلا
22 آبان 91 20:25
واااای عزیزم . خانی شد واسه خودش . انشالله همیشه با هم خوش و سلامت باشه . به جای من ببوسش


____________________________________________________ممنون خاله لیلا جونم دوستت دارم بوس بوس
هستی
3 آذر 91 0:38
خیلی با نمکی به وبلاگ منم سربزنی خوشحال میشم


____________________________________________________
ممنون که به ما سر زدی دوستم