محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا

شیرین کاریهای این روزهای تو

1392/9/29 16:57
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم  امروز یکسال و سه ماه و نوزده روز از به دنیا اومدنت گذشته و من شکر گزار خدای مهربون هستم که نعمتی بی نظیر به ما عطا کرده و طراوت و شادابی به زندگیمون بخشیده

هر روز داری بزرگ و بزرگتر میشی و از رفتار و حرکاتت کاملا پیداست که درکت از محیط اطرافت خیلی زیاد شده و تقریبا همه چیز رو میفهمی.

چند نمونه از کارایی که انجام میدی رو برات مینویسم

هر چیزی رو بگم ببر یا بیار دقیقا انجام میدی

اگه چیزی رو برداری و بگم بذار سر جاش میزاری سر جاش

اگه آشغالو رو زمین بندازی و من بگم باید تو سطل آشغال بندازی برش میداری و میری سمت آشپزخونه تا بندازیش تو سطل زباله

چند روزی هست که صدای حیوونا رو در میاری گربه اسب گنجشک گاو اینقدر خوشگل صداشونو در میاری که دلم میخواد دهنتو بخورم

به آب میگی با 

یه عروسک دلقک داری که تکونش میدی و لالاییش میکنی

وقتی میگم بوسم کن دهنتو میچسبونی به صورتم و بوسم میکنی

لی لی  لی لی حوضک و چشم چشم دو ابرو هم تازه یاد گرفتی

خدا رو شکر خیلی خوب به حرفم گوش میدی و هر چی بهت بگم انجام میدی خدا کنه همینطوری بمونی و بزرگ هم شدی به حرف مامان گوش بدی.

محمد آریان عزیزم مامان خیلی دوستت داره و از اینکه پسر ناز و گلی مثل شما دارم خدا رو شاکرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز
8 دی 92 15:12
زنده باشه ایشالا گل پسرت مرسی عزیزم