محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تولد بابای نی نی

1392/9/22 18:12
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22 آذر تولد بابا هست میخوام از همین جا از طرف خودم و شما گل پسری تولد بابا رو بهش تبریک بگیم

همسر عزیزم ،بابای مهربون تولدت مبارک .

دیشب و امروز دوبار برای بابا تولد گرفتیم دیشب خونه بابا جون اینا و امروز خونه بابایی.

از دیروز تا حالا هر وقت تولدت مبارک میخونیم دست میزنی و ذوق میکنی قربونت بشم مامان که دیگه کم کم داری همه چی یاد میگیری .

تو راه رفتن که استاد شدی و میدویی

وقتی بهت میگیم محمدآریان آب میخوری میگی نه

عاشق چایی هستی بعداز ظهرها که میریم خونه بابا جون تا چایی میاریم ذوق میکنی و میگی بو ووو و بعدش تقاضای چای میکنی و ما هم تو استکان برات میریزیم و تا تهش میخوری و بازم میخوای.

این روزها همش تو آشپزخونه سیر میکنی تو کابینتها رو دست میزنی ..اجاق گاز رو خاموش میکنی ...سراغ یخچال میری ...خلاصه میخوای از همه چیز سر در بیاری .

محمد آریان عزیزم روزها خیلی زود داره میگذره و شما داری بزرگ میشی و من دوست دارم از همه این لحظات در کنارت لذت ببرم.

دوستت دارم گل خوشبوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)