محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نفس مامان و بابا

ختنه کردن پسری

1391/10/23 20:36
نویسنده : مامانی
703 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چهار ماه و ده روز بالاخره شرایط جور شد و ختنه شدی از قبل تولدت قصد داشتیم که تو نوزادی ختنه ات کنیم تا کم تر اذیت بشی ولی نشد یه دکتر میگفت بعد چهل روز یه دکتر میگفت بعد واکسن دو ماهگی.

بعد دو ماهگی خواستیم ختنه ات کنیم که متاسفانه عفونت ادرار گرفتی و باید صبر میکردیم تا خوب بشی و خلاصه روز 19 دی شرایط جور شد و این کار انجام شد

از صبح که بیدار شدم خیلی استرس داشتم وقتی نگات میکردم غصه میخوردم مخصوصا وقتی که میخندیدی دلم خیلی برات میسوخت ولی چاره ای نبود.

برای ساعت 4:30 وقت داشتیم به بابا گفتم که اون شما رو ببره تو اتاق جراحی چون من دلم نمیومد قرار شد منم برم داروخانه تا یه سری دارو که دکتر برات نوشته بود بگیرم داروخانه خیلی شلوغ بود تا نوبتم بشه و داروها رو بگیرم بابا زنگ زد که بیا پسری داره حسابی گریه میکنه با عجله اومدم که دیدم کل صورتت از اشک پر شده دلم کباب شد یکم بهت شیر دادم تا آروم شدی و خوابیدی.

هر چند خیلی برام سخت بود ولی خوشحال بودم که دیگه تموم شد و راحت شدی بعد ختنه هم فقط موقعی که اولین جیش رو کردی گریه کردی و دیگه تموم اصلا اذیتی نداشتی.

خدا رو شکر که به سلامتی گذشت و خیالم راحت شد

اینم عکسهای بعد ختنه ات که حسابی گریه کرده بودی....

1

 

2

 

اینجا آروم بغل مامان خوابیدی

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساناز
23 دی 91 21:21
به سلامتی ایشالا
چه تفاهمی عرفان هم دقیقا" روز 19 دی ختنه شد


____________________________________________________وای ساناز جونم خوبی خوشحال شدم نظرت رو دیدم عرفان جون خوبه
مریم
27 دی 91 16:41
وایییییییییییییییییییییییی عزیزم مبارک باشه چقدر ماشالله بزرگشدی و تغییر کردی و ناز شدی من که عکست رو دیدم کلی زخودم ذوق در بکردم جیگرتو عزیزم بوسسسسسسسسسسس


____________________________________________________ممنون خاله مریم جونم لطف داری عزیزم
سانی مامی شادیسا
7 بهمن 91 8:28
وااااااااااااای عزیزم مبارک باشه
به سلامتی.. خدا رو شکر که زیاد اذیت نشده


____________________________________________________
ممنون سانی جونم ولی موقع ختنه خیلی گریه کرد بچم
لیلا
19 بهمن 91 18:55
عزیییییییییییییزم مبارک باشه انشالله . به سلامتی. بمیرم اشکاشووووووووووووووووو نازی ماشالله ماشالله چه بامزست این پسری


___________________________________________________
ممنون خاله لیلا جونم نی نی تو خوبه؟