محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

10 روزگیت مبارک عزیزم

1391/6/18 22:54
نویسنده : مامانی
2,181 بازدید
اشتراک گذاری

 10 روزه که به دنیا اومدی چقدر به زندگیمون تازگی و طراوت بخشیدی صبحها وقتی چشمامو باز میکنم و تو رو در کنار خودم میبینم که معصوم خوابیدی احساس آرامش میکنم

چقدر زیبا و دوست داشتنی هستی وقتی چشمای خوشکلتو باز میکنی و نگاهم میکنی وقتی باهات حرف میزنم تو چشام زل میزنی و خوب گوش میدی و چقدر دوست داشتنی هستی وقتی که تو خواب میخندی همه این لحظات برای من سراسر لذته و خدا رو شکر میکنم بابت این احساس زیبا.

امروز مامان جون دوباره بردت حموم وقتی از حموم میای اونقدر خسته ای که اصلا تکون نمیخوری و فقط به اینور اونور نگاه میکنی بعدشم شیر میخوری و چند ساعت میخوابی قربونت بشم مامانی که اینقدر آرومی

به جز دو سه شب بقیه شبها رو تا دم صبح خوابیدی و گریه نکردی...در کل بچه آرومی هستی نه تو دوران بارداری مامانو اذیت نکردی و نه الان که به دنیا اومدی.

محمد آریان عزیزم -امید زندگیم -خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
19 شهریور 91 10:49
عزیزم ماشالله و خدا رو شکر که نینی خوبیه .
خاله جون 10 روزگیت مبارک باشه انشالله . بووووووووووس


____________________________________________________ممنون خاله لیلا ایشاالا خدا هر چی زودتر یه نی نی سالم و صالح بهت بده