محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان و بابا

اولین قدمهای پسرک

1392/8/3 16:13
نویسنده : مامانی
236 بازدید
اشتراک گذاری

محمد آریان عزیزم 4 مهر اولین قدمهای کوچکت رو برداشتی و راه رفتن رو تجربه کردی اولین بار 4 قدم برداشتی ولی کم کم قدمهای بیشتری رو طی کردی و الان تا 20 30 قدم هم میتونی برداری بدون اینکه زمین بخوری . ولی نمیدونم چرا علاقه زیادی به راه رفتن نشون نمیدی و با وجود اینکه کاملا میتونی راه بری باز چهار دست و پا رفتن رو ترجیح میدی .

هفته پیش بردیمت باغ پرندگان باورت نمیشه اگه بگم چقدر دوست داشتی اونقدر ذوق کردی و هیجان نشون دادی که توجه مردم هم بهت جلب شد بیشترین هیجانی که نشون دادی واسه قو و اردک و شتر مرغ بود  خیلی دوست داشتی من و بابا فکر نمیکردیم که اینقدر برات جالب باشه .حدود دو سه ساعت طول کشید تا کل باغ رو گشتیم و شما هم با علاقه زیاد همه پرنده ها رو نگاه کردی خلاصه آخرش حسابی خسته شده بودی و تو بغل بابا خوابت برد.

جند تا عکس از شما تو باغ پرندگان....

12

 

45

اینجا هر چی تلاش کردیم تا برگردی ازت عکس بگیریم موفق نشدیم

65

آخرش خوابت برد.... از بس ذوق کردی انرژیت تموم شد ...فدات بشم من

67

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
20 آذر 92 12:44
عزییییییییز دلم ماشالله به گل پسری . بووووووووووووووووس خاله . ..مردی شدیاااا ترنم گلی التماس دعا ... دوباره باردار شدم .... برام خیلی دعا کن ____________________________________________________________________________ عزیزم مبارکه خیلی خوشحال شدم ایشاالا به حق امام حسین این بار به سلامتی دوران بارداریتو طی کنی