محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان و بابا

عکسهایی که تازه کشفشون کردم

1392/12/21 17:15
نویسنده : مامانی
569 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ناز مامان امروز تو کامپیوتر دایی کلی عکس ازت پیدا کردم که افراد مختلف ازت گرفته بودن 

تو این مدت نتونستم زیاد برات عکس بذارم چون دوربین خراب شده و فعلا خبری از عکس نیست

واسه همین عکسهای قبلی رو برات میذارم

 

 فکر میکنم عکس 8-7 ماهگیت باشه که کوشولو بودی

1

اینجا شدی دخمل مامان

2

تابستون شمال رفته بودیم گل چیدیم گذاشتیم رو موهات قربونت بشم چه ناز شدی

3

تابستون که محمود آباد رفته بودیم عاشق شن بازی شده بودی

4

 

5

و همین طور عاشق آب 

6

 

7

 

8

 

9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آسيه
1 فروردین 93 19:03
ههههه ، من تازه اينجارو كشف كردم . چرا بهم نگفتي همچين چيزي درست كردي !؟؟ كاره جالبي كردي . خوشم اومد . آورين ، آورين قابلی نداره باید خودت کشفش میکردی من میگفتم فایده نداشت که