محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هشت ماهگیت مبارک

1392/2/9 15:22
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

محمد آریان عزیزم هشت ماه از ورودت به دنیای جدید میگذره و من روز به روز بیشتر عاشقت میشم این روزها اونقدر شیرین و دوست داشتنی شدی که نه تنها من و بابا بلکه همه عاشقتن و شما با شیرین کاریهات از همه دلبری میکنی دیگه کم کم داری چهار دست و پا رفتن رو یاد میگیری دو تا دندون کوچولوی خوشگل داری که با اونا نان رو تیکه میکنی عاشق نان و سیب هستی و اگه بدیم دستت اصلا حاضر نیستی پسش بدی.

هنوز هیچی نشده از اسباب بازیهات خسته شدی و دیگه برات جذابیت ندارن بیشتر دوست داری با کنترل و تلفن بی سیم بازی کنی و هر چی رو زمین باشه برمیداری و میبری سمت دهنت  مثلا امروز یک لحظه ازت غافل شدم دستمال کاغذی که رو زمین بود خوردی  منم سریع از دهنت در آوردم ولی فکر کنم یه مقداریش رو قورت دادی چون من از صدای نام نام کردنت فهمیدم داری چیزی میخوری و سریع اومدم دیدم مشغول خوردن دستمال کاغذی هستی

دیگه بیشتر ازین نمیتونم برات بنویسم چون شما از خواب بیدار شدی و دیگه نمیذاری

دوستت دارم جیگرم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)