محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پسر گلم شش ماهه شد

1391/12/8 18:49
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

محمد آریان عزیز دل مامان شش ماهگیت مبارک .

چقدر زود گذشت با همه شیرینی ها و سختی هاش.

این جند وقته زیاد نتونستم واست بنویسم  ولی تا جایی که بتونم سعی میکنم تو ثبت خاطراتت کوتاهی نکنم و بیشتر اتفاقات خوب کودکیت رو برات اینجا به یادگار بذارم.

اگه بخوام از فرایند رشدت بگم باید عنوان کنم که وقتی 5 ماه و 10 روزت بود نشستن رو شروع کردی و دیگه تقریبا بدون کمک چند دقیقه ای میشینی.

هر چیزی که به دستت برسه مستقیم میبری تو دهنت و میخوریش تا جایی که به شست پات هم رحم نمیکنی.

صداهایی که از دهنت در میاری کم کم داره معنا دارتر میشه و حروفی که ادا میکنی نظم خاصی داره میگیره.

از فردا قراره برات سوپ درست کنم تا غذای کمکیت رو شروع کنم البته چند بار لعاب بادوم و سیب و هویج مزه مزه کردی ولی به توصیه دکترت قرار شد از پایان شش ماهگیت غذا خوردن رو شروع کنی تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاد.

اینها مجموعه ای بود از فرایند رشدت که تا الان طی کردی امیدوارم بقیه مراحل رشدتو هم به همین خوبی و حتی بهتر سپری کنی و من و بابا هر روز شاهد بزرگ شدن و پیشرفتت باشیم.

 

7

اینم چند تا عکس از گل پسر مامان....

1

 

2

 

3

 

4

 

6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
8 اسفند 91 20:27
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما عزیزم 6 ماهگیت مبارک
ساناز
11 اسفند 91 12:51
زنده باشه ایشالا، چقدر زود گذشت


____________________________________________________ممنون خاله ساناز جون عرفان عزیزمو ببوس
مریم
14 اسفند 91 13:03
محمد آریان عزیزم شش ماهگیت مبارک گلم انشالله همیشه صحیح و سالم باشی . ترنم جون ما هنوز منتظر هماهنگی شماییماااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


____________________________________________________ممنون خاله مریم جون
من به بچه ها اس دادم هیچکس جوابمو نداد مریم جون گریههههههههههههههه
سحر
16 اسفند 91 7:11
سلام زهرا جون. ماشاء الله به این گل پسر. هزار ماشاء الله چقدر نازتر شده ، از طرف من یه گاز از لپش بگیر (عمرا از دلت بیاد که گازش بگیری)

چه خوب که میشینه ، ریحانه با اینکه الان 10 ماهشه ، اصلا حاضر نیست بشینه. ماشاء الله چهار دست و پا مثل فرفره میره و خیلی راحت از دیوار یا لبه مبل می گیره و بلند میشه وایمیسه ، حتی با کمک دیوار راه میره ، ولی برای چند ثانیه هم حاضر نیست بشینه که ببینم اصلا می تونه یا نمی تونه! نمی دونم چی کار کنم

__________________________________________________
ممنون سحر جونم لطف داری چرا وبلاگ ریحانه جونمو آپ نمیکنی عکسشو بزاری؟
بعضی بچه ها اینطورین سحر جون ممکنه نشینن یا چهار دست و پا نرن و یهو راه بیفتن مهم نیست همین که چهار دست و پا میره خوبه از طرف من ببوسش.