محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آغاز دوران جدید در زندگی مامان و بابا

1390/7/14 12:50
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیز دردونه  من

باورم نمیشه ........

یعنی دارم واسه تو مینویسم که هنوز نیستی .....

تویی که الان پیش خدایی و داری اونجا زندگی میکنی

نمیدونم دوست داری بیای به این دنیا یا نه ؟؟؟!!!!

ولی امیدوارم اگه پا به این دنیا گذاشتی عهدی که داری با خدا میبندی رو فراموش نکنی

تو الان داری با خدا عهد میبندی که وقتی به این دنیا اومدی همیشه ازش اطاعت کنی و بنده فرمانبردار و مطیعش باشی

پس به مامان قول بده عهدت با خدا رو نشکنی و پیمان محکمی با معبودت ببندی.

مامان.......!!!!!!!!!! چه واژه غریبی......

یعنی منم میخوام به همین زودیا مامان بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باورم نمیشه ولی حس میکنم بهت نزدیکم و خدای مهربون به همین زودیا تو رو میفرسته به این دنیا .....

اول توی دل مامان و بعد توی بغل مامان و بابا

عزیزم از همین الان حس خیلی خیلی قشنگی بهت دارم و با تمام وجودم دوستت دارم

دوست دارم وقتی بزرگ شدی و این خاطرات قشنگ رو از قبل به  وجود اومدنت میخونی بیشتر فکر کنی ...

فکر کنی به این که الان در این لحظه و این روزها که مامان داره این خاطرات رو واست مینویسه وجود نداری و الان که خودت داری این مطالب رو میخونی احتمالا در سن نوجوانی هستی و این لطف خدای مهربونه که تو رو به عنوان اشرف مخلوقات به این دنیا فرستاده تا رشد کنی و روز به روز به او نزدیکتر بشی پس باید ببینی چطور میتونی بندگی خدا رو به طور تمام و کمال ادا کنی و باید در این راه تمام تلاشت رو بکنی

پس نازنینم سعی کن طوری زندگی کنی تا هم خدا و هم مامان و بابا بهت افتخار کنن

این تنها مطلبیه که قبل از اینکه پا به این دنیا بزاری برات نوشتم دوست دارم بقیه مطالب رو بعد از اینکه اومدی تو دل مامان واست بنویسم  

پس از خدا بخواه که توی بهترین زمان ممکن و به زودی بیای تو دل مامان تا زود زود بیای به این دنیا و بزرگ بشی و خاطراتتو بخونی

فقط چند تا خواسته از خدا دارم که همینجا ازش درخواست میکنم

خدای من

همیشه خواستم و باز هم ازت میخوام که....

در بهترین زمان ممکن فرزند صالح و سالمی به ما عطا کنی

روز به روز ما رو برای تربیت این هدیه الهی توانمندتر کنی

کمک کنی که فرزند عزیز ما بنده خوبی برای خالقش باشه

و در اخرعاقبت به خیر و سعادتمند هر دو جهان بشه

آمین ......

پسندها (7)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مری
13 مهر 90 15:36
امیدوارم خدا یه نی نی ناز و جیگر و سالم و صالح بهت بده و همیشه سایه شما هم بالای سرشون باشه

*************************************************
ممنون دوست خوبم امیدوارم شما هم هر چی زودتر صاحب یه نی نی ناز و سالم بشید
خاله محدثه
12 خرداد 92 20:16
خوشکل خاله خیلی نازه جیجل منه

__________________________________________________مرسی خاله جونم