محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا

چهار ماهگی گل پسرم

1391/10/8 18:01
نویسنده : مامانی
785 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان فردا چهار ماهه میشی و من چون فردا نمیتونم چهار ماهگیت رو اینجا ثبت کنم امروز بهت تبریک میگم.

این روزها اینقدر شیرین و با نمک شدی که اصلا نمیتونم وصفش کنم تا اونجا که دلم میخواد درسته قورتت بدم مامان .

چند روز پیش اولین تفریح زمستونیت رو تجربه کردی و با هم رفتیم لشکرک طبیعت برفی و زیبا که متاسفانه بعضی آدمهای بی فرهنگ با ریختن زباله این طبیعت زیبا رو خراب میکنن و از زیباییش کم میکنن ولی به هر حال بعد از سه ماه تو خونه موندن _به خاطر به دنیا اومدن شما _تفریح خوبی بود و خوش گذشت .

 

اینم یه عالمه عکسهای جدید از پسر کوچولوی من

1

2

 

3

4

5

اسباب بازیهاتو خیلی دوست داری و کامل محو اونا میشی

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهرناز
8 دی 91 18:49
ماشالله بهاین پسر ناز. ترنم جونماشالله خیلی ناز و دوست داشتنی شده. یلداش هم مبارک باشه


____________________________________________________مرسی خاله مهرناز جونم به دوستم رادین گلی سلام برسون و لپاشو از طرف من و مامانم ببوس
سانی مامی شادیسا
9 دی 91 14:47
عزیزممممممممممممم هزار ماشاله چقدر اقا شده
خدا حفظش کنه خیلی خوردنیه


___________________________________________________
مرسی سانی جونم شادیسای گلم رو ببوس
لیلا
11 دی 91 19:10
وااااااااااااااااای عزیز دلم . ماشالله چقدر نااااااااااااز شده و ملوس . عزیییزم اون خنده هاااات خالهههه خدا برات حفظش کنه ترنم . جای منم بخووووورش


____________________________________________________مرسی لیلا جونم ایشاالا روزی عکسای نی نی ناز تو رو ببینیم و بخوریمش