محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

نفس مامان و بابا

لذت و غم مادرانه

1395/6/25 9:43
نویسنده : مامانی
510 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که  از خواب بیدار شدی بعد از کلی قربون صدقه رفتن و بوسیدنت ....

من: خدای مهربون ممنون که این پسر خوب رو به ما هدیه دادی..محبتفرشته

محمدآریان: مامان خدای مهربون بهتون کادو داد من تو کادو بودم؟عینکقه قهه

این روزهای من : تنها نگرانیم اینه که با رفتن مامانی و بابایی به شمال موقع رفتن به دانشگاه شما رو پیش کی بذارم امیدوارم خدا خودش بهترین راه رو سر راهمون قرار بده.

این روزهای پسرک: در رویای فوتبالیست شدن ...عاشق کارتون فوتبالیستهایی و با خریدن لباس ورزشی و توپ برای شما هر روز توی خونه و پارک فوتبال بازی میکنی و الگوی فوتبالیت هم واکاشی زوماست سکوتبرخلاف همه بچه ها که سوباسا و واکی رو دوست دارن.

شاید هیچ چیز برای یک مادر لذت بخش تر از این نباشه که ببینه پسرکوچکش در حال طی کردن فرایند رشدش هر روز در حال تغییر کردنه و جسم و روحش و خواسته ها و علائقش روز به روز کامل تر میشه و این یعنی بزرگ شدن یعنی کامل و کامل تر شدن یعنی رشد کردن که هم لذت بخشه و هم غم کوچولویی تو دل مادر هست که این روزها داره تموم میشه و دیگه هیچ وقت برنمیگرده...غمگین

دستای کوچولویی که هر لحظه دور گردن حلقه میشه

بوسه های آبدار و خیس

کلمات و جملاتی که تا ته وجودت رو از لذت پر میکنه

ناز و اداهای کودکانه... غر زدن ها... نق زدن ها... بهونه گیری های الکی

همه و همه روزی تموم میشه گریه

کاش قدر این روزهامونو بیشتر بدونیم

پسر خوب و عزیزم هر روز برامون عزیزتر و دوست داشتنی تر میشی و خدا رو شاکرم که این همه لطف و مهربانی به زندگی ما بخشیده ...دوستت دارم عزیز دل مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)