محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

نفس مامان و بابا

ناگفته های این چند ماه

1393/11/22 17:09
نویسنده : مامانی
740 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره درس و مشقام تموم شد و دوباره برگشتم

پسر نازم این چند ماه مشغول درس خوندن برای کارشناسی ارشد بودم برای همین وقت نکردم وبلاگتو آپ کنم توی این چند ماه خیلی خیلی بزرگ شدی  درکت خیلی زیاد شده و گاهی حرفایی میزنی که باعث تعجب ما میشه نمیدونم کی این حرفا رو یاد گرفتی چون تو این چند ماه شما پیش مامانی بودی و من میرفتم کتابخونه درس میخوندم.

چند نمونه از حرفهای محمدآریان

محمدآریان در حال بازی کردن با بابا در حالیکه پشت بابا سوار شده بود

بابا : پسرم دیگه بازی بسه از پشتم بیا پایین

محمدآریان:نه میخوام بازی کنم

بابا:پسرم کافیه دیگه برو یه بازی دیگه بکن

محمد آریان :نه آخه من دوستت دارم میخوام باهات بازی کنم

من:تعجب

بابا:سکوت

محمد آریان:آرام

 

محمد آریان :مامان جون میخوام با دیوار بازی کنم

مامان :خوب بازی کن پسرم

محمد آریان:میشه دیوار رو برام بکنی

 

مامان لباس تو خونه ای جدید پوشیده

محمد آریان تا مامانو میبینه میگه مامان جون چقدر شما خوشکل شدی

مامان :بغل

محمد آریان:زبان

 

فعلا همینا یادم اومد

چند تا عکس خوشگل از پسرم

محمد آریان تو موزه حیات وحش دارآباد

1

 

2

 

3

 

4

 

5

تولد دختر عمه کیانا

6

شب یلدا

7

 

8

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)