محمد آریانمحمد آریان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پسر کوچولوی باهوش ما

1393/2/14 21:13
نویسنده : مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ مامان 20 ماهگیت مبارک.

روز به روز شیرینتر و بانمک تر میشی و هر روز یه کار تازه و یا یه لغت جدید یاد میگیری.

ماشاالا خیلی باهوشی و گاهی از کارات تعجب میکنیم.

مثلا چند روز پیش داشتی با کارتهای با ما بازی میکردی من همینطوری کارت رو تا کردم و نوشته یه حیوون رو بهت نشون دادم و شما در کمال تعجب من اسم حیوون رو گفتی اصلا فکرشو نمیکردم بلد باشی چند تا کارت دیگه رو هم امتحان کردم و دیدم اونا رو هم بلدی.

حتی بعضی کلماتی که رو کاغذ مینویسم رو هم بلدی مثل حرف آ ،عدد 2 ، پا ، بابا و اسم حیوونا (اسب ، گاو ، ماهی ، طوطی ، جوجه ، و خیلی اسمهای دیگه )

و یا یه اسباب بازی داری که اشکال هندسی رو داره و واسه بچه های بالای دو سال هست ولی شما همه این اشکال هندسی مثل دایره بیضی مربع مثلث ذوزنقه و شش ضلعی رو میشناسی و من فقط چند بار اسمشونو برات گفتم.

رنگها رو هم بلدی آبی ، قرمز ، سبز ، زرد ، صورتی ، بنفش ، قهوه ای ، سیاه ، سفید ، خاکستری 

 

از اعداد دو ، سه ،نه ،ده و سیزده رو بلدی 

کلمات جدید که یاد گرفتی:

پا ............. پارک

بی بی......بیضی

پوپو.......... کوکو

ممی.......عمه

دبزی....... سبزی

حوهه....... حوله

نونه .........خونه 

بیوی........کیوی

چو.......... چوب

عاشق کتابی دست منو میگیری میبری تو اتاقت و بهم میگی کتاب بهت بدم  کتابو برمیداری و بدو بدو میری میشینی تو پذیرایی و به من میگی بیا بشین برام بخون

 

مامان : تو آسمون چی داره ؟

محمد آریان : ابر ، ماه

مامان :تو دریا چی داره؟

محمد آریان:ماهی

مامان:روی کوه چی هست؟

محمد آریان:برف

مفهوم دو تا رو هم میدونی هر چیز مشابه که دو تا باشه سریع تکرار میکنی دو تا دو تا

پسر نازم هزار ماشاالا خیلی باهوشی امیدوارم موقعی که داری این خاطره رو میخونی فرد موفقی شده باشی و ازت میخوام از این نعمتی که خدا بهت داده کمال استفاده رو ببری.

ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)